مرکز تلفن ابری

سرویس ویژه: فقط در ژیکال
 
چابک پایه
24 هزار تومان / ماهیانه
چابک شرکتی
64 هزار تومان / ماهیانه
کارآمد
48 هزار تومان / ماهیانه
 
چابک پایه
24 هزار تومان / ماهیانه
چابک شرکتی
64 هزار تومان / ماهیانه
کارآمد
48 هزار تومان / ماهیانه
امکانات رایگان
سر شماره 4 4 4 9
مکالمه رایگان 150 دقیقه 350 دقیقه 500 دقیقه 50,000 ریال
هدیه ژیکالی 30 روز 40 روز 50 روز 50 روز
تعداد سرشماره و تلفن گویا 1 2 3 1
تعداد داخلی 4 8 10 10
تعداد انتقال تماس 7 10 15 15
تلفن گویا 1لایه در 9 مقصد 1لایه در 9 مقصد چند لایه چند لایه
ضبط پیغام های تلفن گویا یک بار رایگان یک بار رایگان یک بار رایگان یک بار رایگان
پنل گزارشات رایگان رایگان رایگان رایگان
تعدادکانال (تماس همزمان) نامحدود نامحدود نامحدود به تعداد کانال ها
دریافت فکس رایگان رایگان رایگان رایگان
صندوق صوتی رایگان رایگان رایگان رایگان
شرایط زمانی رایگان رایگان رایگان رایگان
خدمات حرفه ای چابک پایه چابک پیشرفته چابک شرکتی کارآمد
هزینه نظر سنجی 5000 تومان 5000 تومان 5000 تومان 5000 تومان
انتقال تماس مازاد ماهیانه 3000 تومان 3000 تومان 3000 تومان 3000 تومان
ایجاد هر صف ماهیانه 7000 تومان 7000 تومان 7000 تومان 7000 تومان
ضبط پیغام های تلفن گویا استدیو 100,000 تومان 100,000 تومان 100,000 تومان 100,000 تومان
دوره قرارداد چابک پایه چابک پیشرفته چابک شرکتی کارآمد
سالیانه (تومان) 24,000 44,000 64,000 48,000
شش ماهه (تومان) 27,000 50,000 72,000 54,000
سه ماهه (تومان) 28,000 53,000 76,000 57,000
ماهانه (تومان) 29,000 55,000 80,000 60,000
تعرفه مکالمه هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی هر دقیقه تلفن مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سایر اپراتورهای همراه
خط پیش شماره 4 85ریال 385 ریال 685 ریال 685 ریال
خط پیش شماره 9 39 ریال 299 ریال 400 ریال 400 ریال
هزینه راه اندازی کلیه سرویس ها به صورت رایگان می باشد.

مطمئن نیستید کدام تعرفه متناسب با نیاز شما است؟

همین الان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.                                                            41256666-داخلی 109,110


سوالات متداول

مرکز تلفن ابری ژیکال با اختصاص خطوط ثابت به مشتریان این امکان را به آنها می دهد که از امکانات یک مرکز تلفن( مثل تلفن گویا، انتقال تماس، دریافت و ارسال فکس و ...) استفاده کنند.

هنگام تماس با یک سازمان ، تلفن گویا به عنوان راهنمای تماس به مشتری اعلام می کند که برای صحبت کردن با بخش مورد نظر خود کدام شماره را بگیرد( مثلا مدیریت شماره یک، فروش شماره دو و...).

ساده -( 1 لایه، 9 مقصد)

راهنمایی تماس گیرنده با استفاده از یک فهرست انتخاب صوتی ساده می‏تواند پاسخگویی هر کسب و کار را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. شما در این قابلیت می توانید یک پیغام برای تماس گیرنده پخش نمایید و تماس گیرنده با توجه به نیاز خود عدد 1 تا 9 را وارد می کند.

چند لایه

در کسب و کارهای بزرگتر یک منوی ساده با توجه حجم تماس هایش و تعداد زیاد پاسخگو ها نمی تواند نیاز آنها را برطرف نماید.

در خطوط پیش شماره 4 تماس های ورودی  به صورت نامحدود است ولی در خطوط پیش شماره 9 با توجه به تعدا کانال های خریداری شده شما ، مشتریانتان می توانند با شما تماس بگیرند.
گزارش های تماس به دو صورت برای شما قابل مشاهده است :
1- از طریق sms
2- از طریق پنل my.zhicall.ir
در هر مقصد پاسخگویی،ممکن است با تراکم تماس گیرنده ها مواجه شوید،آنگاه می توان به جای پخش بوق اشغال ان ها را در صف نگه داشت،تا به تعرتیب پاسخگوی آنها باشید.
بله. شما می توانید با هر تغییر مکان( حتی شهرستان) خط خود را حفظ کنید.

در پایان ، تماس گیرنده می تواند در خصوص کیفیت عملکرد پاسخگو های شما به آنها امتیاز دهد یا پیغام بگذارند ،و مدیر کنترل کیفیت شما این نظرات را ارزیابی نماید.

 در صورتی که پاسخگوی شما بخواهد با موبایل خود یا تلفن ثابت دیگری به تماس ها پاسخ دهد، با انتقال تماس می تواند این کار را برای او انجام دهید. در این قابلیت تماس گیرنده پس از شنیدن تلفن گویا، گزینه ها یا داخلی های مورد نظر خود را وارد می کند، در هنگامی که وی با شنیدن موسیقی منتظر پاسخگویی می باشد ژیکال  تماس گیرنده را به صورت خودکار به پاسخگو متصل می کند.
به جای دریافت فکس با دستگاه گیرنده،می توان تمامی فکس های مربوط به کار خود را در ایمیل خود دریافت کنید
در صورتی که پاسخگو های شما به هر دلیلی نتوانند در ساعاتی پاسخگو باشند، تماس گیرنده می تواند پیغام خود را صندوق صوتی  آن شخص ضبط نماید و پیغام برای شما به صورت ایمیل فرستاده می شود.