تعرفه تلفن مجازی

سرویس ویژه: فقط در ژیکال
مرکز تلفن

مرکز تلفن مجازی بر بستر ابر ژیکال

پایه
  • خط پیش شماره 4 (1عدد)
  • مکالمه رایگان طرح زمستانه ( 150 دقیقه)
  • تماس همزمان (نامحدود)
  • تعداد داخلی ها(4 عدد)
  • تلفن گویا ا لایه در 9مقصد (IVR)
  • انتقال تماس (7عدد)
  • فکس به ایمیل
  • صندوق صوتی
  • نظرسنجی
  • صف
  • پنل گزارش تماس
  • گزارش تماسِ پیامکی
پیشرفته
  • خط پیش شماره 4(2عدد)
  • مکالمه رایگان طرح زمستانه (350 دقیقه)
  • تماس همزمان (نامحدود)
  • داخلی ها( 8 عدد)
  • تلفن گویا ا لایه در 9مقصد (IVR)
  • انتقال تماس (10 خط)
  • فکس به ایمیل
  • صندوق صوتی
  • نظرسنجی
  • صف
  • پنل گزارش تماس
  • گزارش تماسِ پیامکی
شرکتی
  • خط پیش شماره 4(3عدد)
  • مکالمه رایگان طرح زمستانه (500 دقیقه)
  • تماس همزمان(نامحدود)
  • داخلی ها( 10 عدد)
  • تلفن گویا چند لایه (IVR)
  • انتقال تماس (15 عدد)
  • فکس به ایمیل
  • صندوق صوتی
  • نظرسنجی
  • صف
  • پنل گزارش تماس
  • گزارش تماسِ پیامکی
کارآمد
  • خط پیش شماره 9
  • 10 درصد ارزانتر
  • تماس همزمان (نامحدود)
  • تعداد داخلی ها(10 عدد)
  • تلفن گویا چند لایه (IVR)
  • انتقال تماس (15عدد)
  • فکس به ایمیل
  • صندوق صوتی
  • نظرسنجی
  • صف
  • پنل گزارش تماس
  • گزارش تماسِ پیامکی
قیمت: 29٫000 تومانماهیانه 29٫000 تومانماهیانه 27٫000 تومانماهیانه 24٫000 تومانماهیانه با ما تماس بگیرید
قیمت: 55٫000 تومانماهیانه 55٫000 تومانماهیانه 50٫000 تومانماهیانه 44٫000 تومانماهیانه با ما تماس بگیرید
قیمت: 80٫000 تومانماهیانه 80٫000 تومانماهیانه 72٫000 تومانماهیانه 64٫000 تومانماهیانه با ما تماس بگیرید
قیمت: 60٫000 تومانماهیانه 60٫000 تومانماهیانه 55٫000 تومانماهیانه 50٫000 تومانماهیانه با ما تماس بگیرید
  • هزینه راه اندازی نظرسنجی، ماهیانه: 5000تومان
  • هزینه ایجاد هر صف ماهیانه 7000 تومان می باشد
  • هزینه انتقال تماس مازاد به ازای هر شماره ماهیانه 3000 تومان
  • هزینه گزارش تماس پیامکی به ازای هر پیامک 15 تومان می باشد
  • بعد از اتمام شارژ رایگان به ازای هر دقیقه مکالمه اضافی طبق تعرفه ژیکال به صورت پیش پرداخت حساب می شود.
  • تعرفه های دقایق مازاد مکالمه به این شرح است:
  ثابت به ثابت ثابت به شهرستان ثابت به همراه اپراتور های همراه
کد 9 4 تومان 30 تومان 57 تومان
کد 4 9 تومان 39 تومان 69 تومان
  • هدیه ژیکالی: در صورتی که شما مشتری جدیدی به ژیکال معرفی کنید که منجر به قرارداد شود به ازای طرح شما هدیه ژیکالی فعال میگردد.

سوالات متداول

مرکز تلفن مجازی ژیکال با اختصاص خطوط ثابت به مشتریان این امکان را به آنها می دهد که از امکانات یک مرکز تلفن( مثل تلفن گویا، انتقال تماس، دریافت و ارسال فکس و ...) استفاده کنند.
خطوط طرح چابک( یکطرفه) به شما اختصاص داده می شود و تا زمانیکه همکاری میان شما و ژیکال ادامه داشته باشد خط در اختیار شماست.
خطوط طرح کارآمد (دوطرفه) یا خط پیش شماره 9 به نام شما خریداری می شود و مالکیت خط با شما می باشد.
 بله. شما می توانید با هر تغییر مکان( حتی شهرستان) خط خود را حفظ کنید.

در صورتی که پاسخگوی شما بخواهد با موبایل خود یا تلفن ثابت دیگری به تماس ها پاسخ دهد، با انتقال تماس می تواند این کار را برای او انجام دهید. در این قابلیت تماس گیرنده پس از شنیدن منوی صوتی گزینه ها یا داخلی های مورد نظر خود را وارد می کند، در هنگامی که وی با شنیدن موسیقی منتظر پاسخگویی می باشد ژیکال با خط دیگری شماره پاسخگوی شما را شماره گیری می کند و پس از پاسخگویی تماس گیرنده را به صورت خودکار به پاسخگو وصل می کند.

هنگام تماس با یک سازمان تلفن گویا به عنوان راهنمای تماس به مشتری اعلام می کند که برای صحبت کردن با بخش مورد نظر خود کدام شماره را بگیرد( مثلا مدیریت شماره یک، فروش شماره دو و...).

ساده -( 1 لایه، 5 مقصد)

راهنمایی تماس گیرنده با استفاده از یک فهرست انتخاب صوتی ساده می‏تواند پاسخگویی هر کسب و کار را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. شما در این قابلیت می توانید یک پیغام برای تماس گیرنده پخش نمایید و تماس گیرنده با توجه به نیاز خود عدد 1 تا 5 را وارد می کند، با توجه به تعاریف یکی از 5 پاسخگوی شما می تواند به تماس گیرنده پاسخ دهند.

تو در تو - ( ۳ لایه ۵ مقصد)

در کسب و کارهای بزرگتر یک منوی ساده با توجه حجم تماس هایش و تعداد زیاد پاسخگو ها نمی تواند نیاز آنها را برطرف نماید. یک منوی صوتی تو در تو با 3 لایه که در هر لایه 5 مقصد مشخص شود می تواند در نهایت 125 حالت متفاوت برای پاسخگو های شما ایجاد نماید.

به جای دریافت فکس با دستگاه گیرنده،می توان تمامی فکس های مربوط به کار خود را در ایمیل خود دریافت کنید
در صورتی که پاسخگو های شما به هر دلیلی نتوانند در ساعاتی پاسخگو باشند، تماس گیرنده می تواند پیغام خود را صندوق صوتی  آن شخص ضبط نماید و پیغام برای پاسخگو و پیگیری لازم در اولین فرصت برای وی صورت پذیرد.
گزارش های تماس از طریق پنل تحت وب و همچنین پنل پیامکی (هر پیامک 15 تومان) در اختیار شما قرار می گیرد.
خیر. شما در زمان تماس نمی توانید شماره تماس گیرنده را ببینید.
این شماره ها تنها از طریق پنل تحت وب و پیامک قابل مشاهده می باشد.
در هر مقصد پاسخگویی،ممکن است با تراکم تماس گیرنده ها مواجه شوید،آنگاه  به جای پخش بوق اشغال می توان  ان ها را در صف انتظار نگه داشت،تا به ترتیب پاسخگوی آنها باشید.
در پایان تماس گیرنده می تواند در خصوص کیفیت عملکرد پاسخگو های شما به آنها امتیاز دهد ،و مدیر کنترل کیفیت شما این نظرات را ارزیابی نماید.
در خطوط پیش شماره 4 تا به صورت نامحدود می توانند با خط ثابت شما تماس بگیرند.
در خطوط پیش شماره 9 تعداد تماس های همزمان شما بستگی به تعداد کانال های  خریداری شما دارد.
برای مشاهده قیمت خطوط  پیش شماره 9 بر روی لینک کلیک نمایید.

طرح های پایه شرکتی و پیشرفته شامل خطوط یکطرفه ما خطوط ثابت تهران با پیش شماره 4 می باشد،   که دارای تماس خروجی نیستند. مشتریان برای تماس خروجی از طریق شماره ها از سرویس منشی مجازی استفاده خواهند کرد ولی به تعداد نامحدود دارای تماس ورودی هستند.

طرح کارآمد شامل خطوط ثابت تهران با پیش شماره 9، می باشد که مالکیت حقیقی و حقوقی آن در اختیار مشتریان قرار می گیرد و علاوه بر اینکه خط به صورت دائمی به فرد یا سازمان تعلق می گیرد می تواند پس از تعریف خط بر روی شبکه و اختصاص خدمات متعدد ژیکال ، تماس خروجی بلاواسطه نیز داشته باشد.

مطالب وبلاگ

صف تماس در تلفن اینترنتی

صف تماس در تلفن اینترنتی

یک صف تماس یک حافظه از تماس ها می باشد که نیاز است پاسخ داده شود. وقتی یک تماس به طور...

ارائه خطوط اینترنتی در محل مشتری

ارائه خطوط اینترنتی در محل مشتری

تلفن های با پیش شماره 9 رامی توان به دو روش زیر در محل سازمان و شرکت تحویل گرفت : بربستر...

ژیکال

ژیکال

معرفی مرکز تلفن مجازی ژیکال در برنامه بر بنیان دانش ازشبکه خبر جهت دانلود ویدیو بر روی...

خطوط سیپ ترانک

خطوط سیپ ترانک

خطوط سیپ ترانک چیست؟ SIP یا سیپ پروتکل SIP یا Session Initiation Protocol ، یکی از راه های...

تلفن گویا

تلفن گویا

قابلیت هایی که یک تلفن گویا برای شما خواهد داشت: تنظیم تلفن گویا شخصی تلفن گویا این اجازه...

فروش در ژیکال چگونه رخ می دهد؟

فروش در ژیکال چگونه رخ می دهد؟

فروشنده باید حرفه ای باشد و فروشنده حرفه ای کسی است که توان کمک کردن به خریدار را برای...