نوبت تل

نوبتل یک سامانه نوبت دهی بر بستر اینترنت و تلفن است که به کسب و کارها این امکان را می‏دهد که در صورتی که نوبت دهی و یا رزور وقت، جزو فرایند هایشان است، با بهترین روش‏ها آن را مدیریت نمایند.

سامانه نوبت دهی خودکار با استفاده از تلفن و وب سایت

نوبتل یک سامانه نوبت دهی بر بستر اینترنت و تلفن است که به کسب و کارها این امکان را می‏دهد که در صورتی که نوبت دهی و یا رزور وقت، جزو فرایند هایشان است، با بهترین روش‏ها آن را مدیریت نمایند.

این سامانه می‏تواند به صورت تلفنی و خودکار به مخاطبین هر کسب و کار نوبت بدهد، بدین صورت که پس از شنیدن صدای خوش آمد گویی، به صورت پویا خدمت مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر اساس شماره ملی، شماره تلفن و ... اولین نوبت را دریافت نماید. همینطور میتواند با ثبت نام در سامانه تحت وب نوبت تل خدمت خود را در بهترین زمان ممکن انتخاب نماید.

این سامانه به دو روش ذیل برای صاحبین کسب و کار قابل بهره برداری است:

  • در بستر ابری مرکز تلفن ژیکال

در صورتی که در بستر مرکز تلفن ژیکال این سرویس مورد استفاده قرار بگیرد، صاحب کسب و کار می‏تواند در حالی که از امکانات مرکز تلفن ژیکال استفاده می نماید، با کمترین هزینه از این سامانه نوبت تل نیز استفاده نماید.

  • در بستر سرورهای صاحب کسب و کار

صاحب کسب و کار میتواند با در اختیار قراردادن بستر مخابراتی، سروری و  مرکز تلفن مبتنی ویپ، لایسنس نامحدود این سامانه را در محل خود به صورت مستقل مدیریت کند،

هم چنین نوبت تل میتواند در صورت لزوم این سامانه را با توجه به نیاز صاحب کسب و کار اختصاصی سازی نماید.

کسب و کار هایی که بهترین استفاده را از این سامانه خواهند برد:

  • مطب‏ها، درمانگاه‏ها و بیمارستان ها
  • مراکز روانشناسی و روانپزشکی
  • مشاورین کسب وکار
  • آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
  • سالن های همایش و اتاق جلسات
  • مدیریت مصاحبه های کاری
  • آتلیه های عکاسی
  • آزمایشگاه های تخصصی
  • تفریحات و سرگرمی

مزایای نرم افزار نوبت دهی نوبت تل

  • قابل استفاده در کلیه مراکزی که نوبت دهی در آنها وجود داشته باشد
  • ساماندهی و تسهیل در فرآیند اخذ نوبت به صورت شبانه روزی
  • جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و کاهش ترافیک شهری
  • کاهش معطلی مراجعه کننده در سالن‏های انتظار
  • افزایش بهره وری و رضایت پرسنل

امکانات

  • ایجاد کامل پروفایل مراجعه کننده توسط مراجعه کننده یا اپراتور
  • امکان ایجاد پرونده برای مراجعه کننده
  • اطلاع رسانی روزهای حضور خدمات دهندگان صاحب کسب و کار
  • یک پارچه سازی با سیستم مرکز تلفن ابری ژیکال یا مرکز تلفن ویپ اختصاصی در محل کارفرما
  • امکان معرفی کسب و کار و خدمات قابل ارائه
  • امکان تعریف شیفت کاری خدمات دهنده در طول هفته
  • امکان تعریف مدت زمان ارائه خدمت و هزینه آن
  • تعریف بیمه ها، بن های تخفیفی
  • امکان تهیه گزارش از ویزیت ها و درآمد
  • اعلام تاریخ و ساعت زمان حضور در محل ارائه خدمت
  • امکان پیگیری نوبت ها
  • امکان نوبت دهی بین وقت توسط اپراتور در نرم افزار
  • امکان گذاشتن پیام های صوتی مورد دلخواه مشتری
  • ارسال پیامک اخذ نوبت برای مخاطبین کسب و کار
  • دادن کد رهگیری به مخاطبین کسب و کار برای پیگیری یا لغو نوبت
  • امکان ارسال تماس روی شماره تلفن منشی
  • امکان ضبط مکالمات
  • گزارش گیری تماس گیرندگان


    برای مشاهد تعرفه های نوبت تل بر روی لینک زیر کلیک کنید.