برای گسترش کسب و کار، خط تلفن ثابت تهران می تواند گزینه ی مهم و تاثیرگذاری باشد. خرید تعداد خطوط و تعریف تعداد داخلی ها به اختیار مشترک است.
این خطوط ثابت هشت رقمی تهران با انعطاف پذیری بالایی می توانند هم به تلفن های ثابت و هم به تلفن های همراه انتقال داده شود تا مشترک بتواند در هر زمان و با کمترین هزینه پاسخگوی تماس های خود باشد.
تعداد داخلی ها با توجه به نیاز و درخواست مشترک تعریف می شود و محدودیتی در تعداد آن وجود ندارد.
خطوط ثابت تهران با پیش شماره ۴، خطوطی هستند هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی در اختیار مشترک قرار می گیرد. دارای تماس یکطرفه (ورودی) می باشد. و در سرویس های چابک ارائه می شود که دارای خدمات متنوع از جمله تعداد کانال تماس همزمان نامحدود، تلفن گویا، داخلی، انتقال تماس، پنل گزارشات، صندوق صوتی، تنظیم شیفت زمانی، دریافت فکس به ایمیل و … به صورت رایگان می باشد. همچنین مشترکین می توانند درخواست خدمات حرفه ای مثل صف، نظر سنجی، داخلی و انتقال تماس مازاد و … داشته باشند.
خطوط ثابت تهران با پیش شماره 9، خطوطی هستند که مالکیت دائمی حقوقی آن در اختیار مشترکین قرار می گیرد. این خطوط دارای تماس دوطرفه (ورودی _ خروجی) می باشد. و در سرویس کارآمد و سرویس های مجازی ارائه می شود، که بسته به سرویس انتخابی دارای خدمات متنوعی از جمله ضبط مکالمات، پنل مدیریتی، تماس همزمان به تعداد کانال ها، تلفن گویا، داخلی، انتقال تماس، پنل گزارشات، صندوق صوتی، تنظیم شیفت زمانی و … به صورت رایگان می باشد. همچنین مشترکین می توانند درخواست خدمات حرفه ای مثل صف، نظر سنجی، داخلی و انتقال تماس مازاد و … داشته باشند.
راهنمایی تماس گیرنده با استفاده از یک فهرست انتخاب صوتی ساده میتواند پاسخگویی هر کسب و کار را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. شما در این قابلیت می توانید یک پیغام برای تماس گیرنده پخش نمایید و تماس گیرنده با توجه به نیاز خود عدد 1 تا 5 را وارد می کند، با توجه به تعاریف یکی از 5 پاسخگوی شما می تواند به تماس گیرنده پاسخ دهند.
تو در تو (۳ لایه ۵ مقصد)
در کسب و کارهای بزرگتر یک منوی ساده با توجه حجم تماس هایش و تعداد زیاد پاسخگو ها نمی تواند نیاز آنها را برطرف نماید. یک منوی صوتی تو در تو با 3 لایه که در هر لایه 5 مقصد مشخص شود می تواند در نهایت 125 حالت متفاوت برای پاسخگو های شما ایجاد نماید.
در صورتی که پاسخگوی شما بخواهد با موبایل خود یا تلفن ثابت دیگری به تماس ها پاسخ دهد، با انتقال تماس می تواند این کار را برای او انجام دهید. در این قابلیت تماس گیرنده پس از شنیدن منوی صوتی گزینه ها یا داخلی های مورد نظر خود را وارد می کند، در هنگامی که وی با شنیدن موسیقی منتظر پاسخگویی می باشد ژیکال با خط دیگری شماره پاسخگوی شما را شماره گیری می کند و پس از پاسخگویی تماس گیرنده را به صورت خودکار به پاسخگو وصل می کند.
دریافت فکس توسط پنل اینترنتی مجزا با استفاده از خطوط شما این قابلیت را برای شما فراهم می کند که به راحت ترین شیوه اقدام به دریافت مدیریت فکس های خود نمایید. به جای دریافت فکس با دستگاه گیرنده، می توان با وصل شدن به سرور، فکس ها را در ایمیل خود دریافت کنید.
با مرکز تلفن مجازی ژیکال به صورت ابری قادر خواهید بود، بدون دغدغه محل دفتر کار و بدون هزینه های خرید و نگهداری سخت افزار مرکز تلفن و با استفاده از پرکاربردترین نرم افزارهای مبتنی بر تلفن، از خدمات مرکز تماسی کاملا مجهز استفاده کرده و کسب و کار خود را بهتر از قبل مدیریت کنید.