تلفن گویا

مشتریان شما با در اختیار داشتن یک تلفن می توانند با گرفتن شماره تلفن شما با سیستم تلفن گویای شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت خودکار و از طریق تلفن دریافت کنند.
تلفن گویا

زمانی که شما با یک سازمان و یا شرکت تماس می گیرید ، با صدای ضبط شده ای مواجه خواهید شد که از شما می خواهد برای ارتباط برقرار کردن با فرد و یا بخش مورد نظر خود عددی را وارد نمایید . در این حالت شما با یک سیستم تلفن گویا (IVR) ارتباط برقرار کردید.

پاسخ صوتی تعاملی  (IVR) یا تلفن گویا یک تکنولوژی تلفنی می باشد که به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم های میزبان شرکت از طریق منوهای صوتی قابل تنظیم با اپراتورهای شرکت یا سازمان ارتباط برقرار کنند.

مشتریان شما با در اختیار داشتن یک تلفن می توانند با گرفتن شماره تلفن شما با سیستم تلفن گویای شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت خودکار و از طریق تلفن دریافت کنند.

چه اطلاعاتی را می توان از طریق سیستم تلفن گویا به مشتریان ارائه داد؟

  • معرفی اهداف و چشم اندازهای شرکت
  • معرفی تاریخچه شرکت
  • معرفی سرویس ها و خدمات ارائه شده در سازمان یا شرکت
  • اعلام آدرس  و راه های ارتباطی با سازمان یا شرکت
  • اعلام زمان کاری سازمان یا شرکت
  • رویدادهای مهم شرکت
  • و ...

 

مقاله های مرتبط:

قابلیت هایی که یک تلفن گویا برای شما خواهد داشت

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.
 
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

شماره تماس: 41256666-021
ایمیل: info@zhicall.ir

اطلاعات بیشتر