تلفن گویا

تلفن گویا این اجازه را به شما می دهد تا پیام های خوش آمدگویی سفارشی خود را ضبط کنید تا مشتری با استفاده از رابط کاربری بهینه شده با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.
تلفن گویا

قابلیت هایی که یک تلفن گویا برای شما خواهد داشت:

  • تنظیم تلفن گویا شخصی

تلفن گویا این اجازه را به شما می دهد تا پیام های خوش آمدگویی سفارشی خود را ضبط کنید تا مشتری با استفاده از رابط کاربری بهینه شده با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

  • استفاده ازپیام های صوتی از پیش ضبط شده

اگر شما ترجیح می دهید از صدای خود در تلفن گویا استفاده نکنید ، شما قادر خواهید بود از صداهای از پیش ضبط شده ژیکال  استفاده کنید.

  • اطلاعات مربوط به مشتریان خود را جمع آوری کنید

تلفن گویای  شمابا توجه به ورودی ای که توسط مشتریان شما وارد می شود تماس ها را به مناسب ترین بخش یا داخلی انتقال می دهد. همین امر باعث می شود تا شما بتوانید اطلاعات مورد نیاز مشتریان خود را جمع کنید. با تلفن گویا احتمال خطا در انتقال تماس گیرنده به بخش های غیر مرتبط کاهش می یابد.

  • پشتیبانی هوشمند

تلفن گویا به مشتریان این اجازه را میدهد تا مشتری بدون تماس با عامل یا بخش مورد نظر اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند و بتواند مشکل خود را برطرف سازد.

  • مشتریان خود را از دست نمیدهید

تلفن گویا به شما این اجازه را می دهد که اگر همه پاسخگوهای شما مشغول بودند ، مشتریانتان را به صف انتظار منتقل کند.

 تیم فروش شما هرگز به دلیل خدمات ضعیف پاسخگوهای شما و یا مدت زمان زیاد پاسخگویی ، مشتریان شما را از دست نخواهد داد.

  • انتقال تماس گیرنده به بخش مربوطه

تلفن گویا مشتریان شما را به مناسبت ترین بخش ها یا داخلی هایی که بیشترین شایستگی برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان را دارند ، انتقال می دهد.

  • شرکت خود را گسترش دهید

استارت آپ ها و شرکت های کوچک با استفاده از تلفن گویا می توانند کسب و کار خود را حرفه ای تر کنند . این نوع کسب و کارها می توانند تلفن گویا خود را طوری تنظیم کنندکه به تماس گیرنده  این اجازه را بدهد تا بتواند با واحد فروش ، پشتیبانی ، مالی ، مدیریت و ... ارتباط برقرار کند. با یک تلفن گویای حرفه ای شمامی توانید مشتریان خود را تحت تاثیر حرفه ای بودن خود قرار دهید.

  • ایجاد زمان بندی در پاسخگویی

شما می توانید تلفن گویای خود را زمان بندی کرده تا در ساعات اداری و غیر اداری به مقصدهای مشخص متصل گردد. به عنوان مثال در ساعات اداری به بخش های فعال شما و در ساعات غیر اداری به صندوق صوتی و یا پشتیبانی متصل گردد.

برای سفارش سرویس تلفن گویا با ما تماس بگیرید.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.